czwartek, 5 grudnia 2013

Oh...

Mam już wymiary nowej koszulki, projekt jak będzie wyglądała po uszyciu, materiał i inne potrzebne rzeczy ale brakuje mi jednej rzeczy: czasu. Po powrocie do domu zostają mi tylko 4 godziny, w końcu trzeba iść spać bo rano trzeba wstać. Do tego jeszcze dochodzi odrobienie lekcji i moje lenistwo :). Mam nadzieję, że najpóźniej w niedzielę będzie gotowa koszulka. Ah.. dziś wieje tak, że iść normalnie się nie da. Więc wszyscy 3-majcie się mocno i ciepło, bo zimno strasznie a ja głupia mam w planie uszycie koszulki na ramiączkach :).
Tu macie ten mój projekt z planowaną koszulką. Tak zamierzam się ubrać w poniedziałek:


A i jeszcze jedno, zmieniłam nazwę i wygląd bloga z Ogolony Sweter W Kropki na Shirt And Rainbow, ponieważ jedna dziewczyna bezpodstawnie oskarżyła mnie o parodię bloga Włochate Spodnie W Kratę, który jest zupełnie inny niż mój i nie miałam pojęcia o jego istnieniu. Mniejsza o to, wcześniejsze obrazki są podpisane starym adresem bloga, co nie oznacza, że nie są już moje, lub ich nie zrobiłam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz